Marketing eksportowy
Profesjonalna identyfikacja wizualna i analiza wizerunku firmy na wybranych rynkach docelowych
Wejście na nowy rynek wymaga dokładnej analizy oraz dostosowania reklamy, brandingu produktów, usług do specyfiki społeczno-kulturowej danego regionu, kraju. Aby odpowiednio dopasować działania i kierunki promocji świadczymy dla Państwa usługi analizy potencjału eksportowego, badania rynków pod kątem eksportu.
W ramach kooperacji świadczymy dla firm usługi marketingu eksportowego obejmujące

Analizę potencjału produktu, usługi badania marketingowego na rynkach docelowych
Analiza rynku
Badania marketingowe wizerunku
Badania marketingowe wizerunku

Przygotowanie szczegółowego planu kampanii promocyjnej
Analiza pozycji konkurencyjnej firmy
Dobór metod i form promocji
Planowanie harmonogramu współpracy, wdrażania zaplanowanych działań
Dobór metod i form promocji
Planowanie harmonogramu współpracy, wdrażania zaplanowanych działań

Projektowanie materiałów reklamowych i promocyjnych,
Tworzenie dokumentacji firmowej ( teczki, ,ulotki, wizytówki, materiały dla klientów )
Indywidualna Kreacja wizerunku wybranych produktów
Indywidualna Kreacja wizerunku wybranych produktów

Tworzenie dedykowanych stron oraz aplikacji internetowych
Tworzenie stron www w wersjach językowych dostosowanych do klientów zagranicznych
Wdrażanie aplikacji B2B pozwalających na automatyzację wymiany handlowej
Wdrażanie aplikacji B2B pozwalających na automatyzację wymiany handlowej

Przygotowanie wzornictwa opakowań
Dostosowanie opakowań pod kątem kolorystyki, designu, mody jak również kwestii społeczno, kulturowych i prawnych obowiązujących na danym rynku

Projektowanie katalogów, logotypów
Kreowanie nowych, oraz odświeżanie obecnych marek pod kątem zmieniających się gustów, preferencji i mody na rynku.

Redagowanie opisów technicznych produktów, projektowania marek produktowych dostosowanego do uwarunkowań kulturowych
Dostosowanie opisów technicznych pod kątem wymogów, norm i obowiązującej legislacji
Opracowywanie koncepcji marki dostosowanej do uwarunkowań kulturowych
Opracowywanie koncepcji marki dostosowanej do uwarunkowań kulturowych